W dniach 17 – 18 października 38 uczniów z klas IV – VIII było na dwudniowej wycieczce.

Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Sanok, miasto nazywane Bramą Bieszczad, jedno z najstarszych miast na Podkarpaciu. Zobaczyliśmy Wzgórze Zamkowe, Rynek, Starówkę oraz ławeczkę Wojaka Szwejka.

Następnie udaliśmy się nad Solinę, gdzie jechaliśmy kolejką gondolową nad Jeziorem Solińskim i spacerowaliśmy po zaporze. Zakończyliśmy zwiedzanie i udaliśmy się do ośrodka na obiadokolację i nocleg.

Drugi dzień rozpoczęliśmy od wczesnego śniadania. Po wymeldowaniu się z ośrodka pojechaliśmy w kierunku Przełęczy Wyżniańskiej. Następnie zielonym szlakiem maszerowaliśmy w kierunku Połoniny Caryńskiej. Czerwonym szklakiem zeszliśmy do Ustrzyk Górnych, gdzie czekał na nas autokar. Wieczorem zmęczeni, ale szczęśliwi wróciliśmy pod szkołę.

Tekst: Agnieszka Kołodziej

Zdjęcia: Karolina Skut, Agnieszka Kołodziej

Na zdjęciu widzimy uczestników wycieczki przed budynkiem Ratusza na rynku w Sanoku.

Nasi uczniowie, a w tle pięknie odnowiony Ratusz w Sanoku.

Na zdjęciu widzimy uczestników wycieczki a w tle Wzgórze Zamkowe w Sanoku.

Wzgórze Zamkowe w Sanoku.

Na zdjęciu widzimy uczestników wycieczki z widokiem na Połoninę Caryńską.