przedszkole 2025

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM –
sześciolatki

7.45-8.00 Schodzenie się dzieci. Nauczyciel lub pracownik obsługi odbiera od rodzica dziecko.

8.00-9.00 Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, wspomagające, różne ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości. Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych. Zajęcia o charakterze rozwijającym zdolności i zainteresowania dziecka.

9.00-9.30/9.45 ZAJĘCIE I

Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą wg planów miesięcznych, zgodnie z realizacją Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego. Kształtowanie właściwej postawy w czasie zajęć i zabaw, stwarzanie sytuacji sprzyjających podejmowaniu inicjatyw przez dzieci. Zabawy integrujące grupę. Działania plastyczno – konstrukcyjne. Ćwiczenia ogólnorozwojowe doskonalące percepcję słuchową i wzrokową oraz grafomotorykę. Ćwiczenia ortofoniczne. Zajęcia umuzykalniające, sprawnościowe i dodatkowe.

9.45-10.00 Przygotowanie do śniadania. Rozwijanie umiejętności samoobsługowych, wdrażanie zasad higieny, kulturalnego zachowania i estetyki. Mycie rąk.

10.00–10.30 Śniadanie – Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku. Zachowanie porządku wokół siebie. Wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu śniadania.

10.30 -11.00 ZAJĘCIE II Zajęcia j. angielskiego, działalność plastyczna, muzyczna, zestaw ćwiczeń ruchowych, zgodnie z planem.

11.00–12.00 Organizacja zajęć na świeżym powietrzu – gry i zabawy ruchowe, wyjście, codzienny pobyt na boisku szkolnym, placu zabaw.

12.00-12.30/13.00 Relaksacja w formie zabaw i ćwiczeń oddechowo – rozluźniających przy muzyce – rozwijanie fantazji i wyobraźni dziecięcej oraz inwencji twórczej. Czytanie, opowiadanie bajek.

12.30/13.00 zejście do szatni, ubieranie się dzieci, rozchodzenie do domu .

J. angielski i religia dwa razy w tygodniu po 30 min. W dniach, w których jest religia zajęcia trwają do 13.30

 

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM –
grupa młodsza

7.45-8.00 Schodzenie się dzieci. Nauczyciel lub pracownik obsługi odbiera od rodzica dziecko.

8.00-9.00 Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, wspomagające, różne ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości. Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych. Zajęcia o charakterze rozwijającym zdolności i zainteresowania dziecka.

9.00-9.20 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą wg planów miesięcznych, zgodnie z realizacją Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego. Kształtowanie właściwej postawy w czasie zajęć i zabaw, stwarzanie sytuacji sprzyjających podejmowaniu inicjatyw przez dzieci. Zabawy integrujące grupę. Działania plastyczno – konstrukcyjne. Ćwiczenia ogólnorozwojowe doskonalące percepcję słuchową i wzrokową oraz grafomotorykę. Ćwiczenia ortofoniczne. Zajęcia umuzykalniające, sprawnościowe i dodatkowe.

9.45-10.00 Przygotowanie do śniadania. Rozwijanie umiejętności samoobsługowych, wdrażanie zasad higieny, kulturalnego zachowania i estetyki. Mycie rąk.

10.00–10.30 Śniadanie – Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku. Zachowanie porządku wokół siebie. Wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu śniadania.

10.30 -11.30 Zabawy dowolne według potrzeb dzieci.

11.30–12.30 Zajęcie II Organizacja zajęć na świeżym powietrzu – gry i zabawy ruchowe, wyjście, codzienny pobyt na boisku szkolnym, placu zabaw. Zestaw ćwiczeń ruchowych. Relaksacja w formie zabaw i ćwiczeń oddechowo – rozluźniających przy muzyce – rozwijanie fantazji i wyobraźni dziecięcej oraz inwencji twórczej. Czytanie, opowiadanie bajek.

12.30/13.00 zejście do szatni, ubieranie się dzieci, rozchodzenie do domu.

J. angielski i religia dwa razy w tygodniu po 30 min. W dniach, w których jest religia zajęcia trwają do 13.30

 


Przedszkole 2024/2025 – [archiwum]

Przedszkole 2023/2024 – [archiwum]