W ramach zajęć w świetlicy szkolnej uczniowie mają możliwość korzystania z innowacyjnych technologii, takich jak robot „Ozobot”, MakeyMakey, Puzzle AR czy wirtualna koszulka. Działania te są realizowane są w ramach międzynarodowego projektu eTwinning na temat udzielania pierwszej pomocy.

Ozobot to mały robot, który można programować za pomocą kodu kolorowego. Uczniowie mogą tworzyć specjalne ścieżki z kolorowych linii, które robot następnie interpretuje i wykonuje odpowiednie działania. Wirtualna koszulka zawierać symulacje różnych narządów i struktur ciała. Dzięki technologii rzeczywistości rozszerzonej uczniowie poznają wnętrze ludzkiego ciała.  Model anatomiczny mogą zobaczyć na ekranie smartfona, tabletu czy tablicy multimedialnej.

 

Kolaż zdjęć prezentujący dzieci przebywające na świetlicy, które poznają budowę ciała z wykorzystaniem wirtualnej koszulki

Dzieci poznają budowę ciała za pomocą wirtualnej koszulki