Październikowe zadanie w projekcie eTwinning „Eksperymenty z wodą, powietrzem i światłem”

W październiku grupa 6-latków aktywnie uczestniczyła zadaniach w ramach projektu, które koncentrowały się na badaniu zjawisk związanych z wodą, powietrzem i światłem.

Oto, co udało nam się osiągnąć w tym miesiącu:

1. Eksperymenty z wodą W pierwszym tygodniu października dzieci przeprowadziły eksperyment „Wędrująca woda”. Uczniowie użyli przezroczystych naczyń, papierowych ręczników oraz barwionej wody, aby zobaczyć, jak woda przemieszcza się między naczyniami. Dzieci z radością dokumentowały swoje obserwacje, a zdjęcia zostały umieszczone w wspólnym albumie online.

2. Badanie właściwości wody W kolejnych dniach dzieci porównywały lokalne źródła wody, dyskutując o jej dostępności i czystości w różnych regionach. Uczniowie mieli okazję podzielić się swoimi spostrzeżeniami i porównać wyniki z rówieśnikami z innych krajów.

3. Eksperymenty z powietrzem W drugiej połowie października dzieci wykonały proste wiatraczki i użyły suszarki do włosów, aby zaobserwować, jak powietrze wpływa na ruch przedmiotów. Uczniowie nagrali swoje eksperymenty i przesłali filmy na platformę projektu.

4. Obserwacje przyrody Dzieci zorganizowały również wycieczki do najbliższego parku, gdzie zbierały liście, żołędzie i inne naturalne materiały. Obserwowały różnorodność fauny i flory, a ich spostrzeżenia zostały zebrane w albumie, który zostanie udostępniony innym grupom w projekcie.

Październik był pełen ciekawych działań i odkryć! Dzieci nie tylko uczyły się poprzez zabawę, ale także miały szansę nawiązania kontaktów z rówieśnikami z różnych krajów. Z niecierpliwością czekamy na kolejne eksperymenty i dalszą współpracę w ramach projektu!

E.F.

Aktywności w ramach modułu eksperymenty z wodą

Aktywności w ramach modułu eksperymenty z wodą

Aktywności w ramach modułu eksperymenty z powietrzem

Aktywności w ramach modułu eksperymenty z powietrzem